Realizacja i wysyłka zamówień

Składając zamówienie miej na uwadze poniższe warunki:

  • Zazwyczaj zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. W sporadycznych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, ale nie powinien trwać dłużej niż 5-7 dni.
  • Zamówienia złożone i opłacone do godziny 10 rano realizowane są w tym samym dniu (dni robocze). Zamówienia złożone (opłacone) w późniejszych godzinach będziemy przygotowywać do wysyłki w dniu następnym.
  • Przesyłki na terenie kraju dostarczane są w ciągu 2 dni roboczych.
  • Zamówienia wysyłamy wyłącznie na adres dostawy podany w zamówieniu.
  • Jeżeli potrzebujesz faktury VAT, dane do faktury muszą być podane w adresie rozliczeniowym do zamówienia. Faktura VAT zostanie wystawiona jeśli zostanie podana nazwa firmy i numer NIP. Brak numeru NIP spowoduje wystawienie paragonu fiskalnego. Jeśli dane do faktury zostaną przesłane osobno mailem, w uwagach do zamówienia, itp. możemy je przeoczyć i zostanie wystawiony paragon.
  • Bardzo prosimy o podanie poprawnego adresu. Najczęściej pomyłki dotyczą braku w adresie numeru domu i mieszkania. W przypadku błędu paczka nie dotrze tam gdzie powinna. Dodatkowo musimy zapłacić za zwrot paczki. Jeśli paczka nie zostanie dostarczona z powodu błędnego adresu należy się nam rekompensata od klienta z tytułu powstałych kosztów.
  • Nie wymagamy podawania numeru telefonu, ale jego obecność może ułatwić dostarczenie przesyłki. W przypadku zamówień, które mają być wysłane za pośrednictwem poczty prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego.
  • Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS. Przesyłki pobraniowe wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem poczty.
  • Ceny przesyłek krajowych dla paczek do 28 kg:
    • Poczta (paczka kurier-48), przy przedpłacie – 9,69 zł; za pobraniem – 14,51 zł
    • UPS – 16,49 zł