Epidemia koronawirusa mocno zachwiała rynkiem. Przede wszystkim przekłada się na problemy z dostępnością towarów, nieterminowością dostaw, a także dużą zmienność cen.

Czas realizacji zamówień

Nie wysyłamy zamówień w 24 godziny! Staramy się realizować wysyłkę w czasie nie dłuższym niż 5 dni. Ale ze względu na zwiększoną ilość zamówień, obostrzenia w związku z COVID-9 i nieterminowość dostaw czas realizacji może być dłuższy.

Dostępność towarów

Mogą występować braki, choć robimy wszystko by je maksymalnie niwelować. Niektórych towarów nie ma na rynku od dłuższego czasu, ale są również sytuacje, że producenci lub dostawcy w związku z epidemią wprowadzili zaporowe warunki przyjmowania zamówień. W efekcie obecnie mamy ograniczone możliwości w sprowadzaniu pewnych towarów. W przypadku niektórych towarów na dostawę czekamy wiele tygodni, przy czym nie ma żadnej pewności, kiedy towar do nas dojedzie. Dlatego często trudno odpowiadać na pytania o dostępność, kiedy będziemy mieć w sprzedaży.

Zamówienia za pobraniem

W związku epidemią ograniczyliśmy wysyłkę za pobraniem, ponieważ notowaliśmy zwiększoną ilość zwrotów takich zamówień. Zamieściliśmy na naszej stronie prośbę o przemyślane zakupy i nie składanie zamówień, jeśli ktoś nie ma pewności, że przesyłkę z zamówieniem odbierze. Niestety została ona zlekceważona. Dlatego zostaliśmy zmuszeni do wyłączenia opcji za pobraniem dla nowych klientów.

Zamówienia zagraniczne

Chwilowo wyłączyliśmy zamówienia zagraniczne. Przywrócimy je jak sytuacja na granicach ponownie się unormuje i nie będzie przeszkód w dostawie przesyłek.

Dodatkowe opcje dostawy

Dotychczas polegaliśmy na usłudze Poczty Polskiej. W czasie epidemii wielu naszych klientów narzeka Pocztę i mieliśmy liczne prośby o wysyłkę za pośrednictwem Inpostu. Dlatego wprowadzamy wysyłkę do paczkomatów i dostawę kurierską Inpostu.

Opakowania na produkty i kosmetyczne

Z powodu dużych braków opakowań musieliśmy zrezygnować ze sprzedaży opakowań kosmetycznych, jakie były w naszej ofercie. Szukamy nowych dostawców i pracujemy nad nową ofertą. Występują również braki w opakowaniach, w których sprzedajemy nasze produkty.

Odbiór osobisty

Ze względu na epidemię nie ma możliwości odbioru osobistego.

Ceny

Nie wykorzystujemy sytuacji i nie windujemy cen. Jedynie wprowadzamy pewne korekty wymuszone wzrostem cen walut i kosztów niezależnych od nas (np. wzrostem cen opakowań, energii elektrycznej, wody, itp.).