Uprzejmie informujemy, że nie będziemy mogli zagwarantować dalszej dostępności zapachów z dotychczasowego asortymentu

Otrzymaliśmy informację od naszego dostawcy, że w związku z brexitem przed końcem roku przestaje realizować zamówienia odbiorców z Unii Europejskiej. Oznacza to, że nie będziemy mogli dalej zapewnić państwu dostępu do tych produktów.

Problemy z ciągłością dostaw w przypadku zapachów mieliśmy już od pewnego czasu. Wraz z pojawieniem się COVID-19 jeszcze bardziej się nasiliły. Angielski producent jednostronnie zmienił minima zakupowe, wydłużył się również czas realizacji. A na koniec otrzymaliśmy informację, że od grudnia możemy już nie móc nic zamówić.

Co dalej?

Nie rezygnujemy z zapachów i pracujemy nad nową ofertą.
Ze względu na niską marżę sprzedaż zapachów nie była dla nas wyjątkowo atrakcyjna, ale jakoś przyzwyczailiśmy się, że je mamy i trudno się rozstać.
Więc jeśli nie będą dotychczasowe, będą inne. A na pewno tak samo dobrej jakości.