Uprzejmie informujemy, że chwilowo zamówienia realizujemy i wysyłamy z kilkudniowym opóźnieniem.
Robimy wszystko aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Najpierw musieliśmy wysłać zamówienia złożone w okresie przerwy świątecznej. A w międzyczasie, w ostatnich dniach dosłownie zostaliśmy zasypani nowymi zamówieniami. Bardzo nas to cieszy, ale też jest powodem potężnego stresu, że nie możemy ich szybko zrealizować.
W przerwie świątecznej planowaliśmy wdrożyć system, który pozwoli usprawnić zarządzanie magazynem i znacznie poprawić obsługę zamówień. Niestety z przyczyn zdrowotnych i technicznych nie udało się i jeszcze nad tym pracujemy. Z tego powodu część zamówień wysłaliśmy bez faktur. Postaramy się dosłać je w ciągu tygodnia.
Pod koniec ubiegłego roku odnotowaliśmy duże opóźnienia w dostawach części towarów. Na niektóre jeszcze czekamy. Tak jest na przykład z woskiem sojowym. Na szczęście wosk już do nas jedzie i powinien dotrzeć do przyszłego tygodnia.
Otrzymujemy wiele pretensji od klientów, którzy oczekują, że powinni otrzymać zamówiony towar w ciągu 1-2 dni. Generalnie bardzo lubimy naszych klientów i bardzo chcielibyśmy spełniać wszystkie oczekiwania. Z różnych względów nie zawsze się udaje. A jeśli chodzi o czas wysyłki raczej trudno nam będzie kiedykolwiek dorównać sklepom z butami, czy podobnymi rzeczami. Dlaczego tak jest staraliśmy się wyjaśnić w zakładce „Zamówienia”, w menu.