Black Friday: Dziś obniżone ceny na wszystko!

Czas realizacji zamówień

Składając zamówienie miej na uwadze poniższe warunki:

  • Czas realizacji zamówień wynosi typowo 2 – 7 dni roboczych. Nie ma możliwości natychmiastowej wysyłki. Ze względu na dużą ilość zamówień i pracochłonność potrzebujemy więcej czasu aby spakować i wysłać zamówienie. Nie sprzedajemy gotowych towarów, które wystarczy wziąć z półki, włożyć do pudełka i wysłać – jak buty, gotowe kosmetyki czy odzież. Każdy produkt do Twojego zamówienia musimy osobno odmierzyć, zapakować i zaetykietować. Jest to bardzo czasochłonne. Dlatego prosimy o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem, aby uniknąć niepotrzebnych stresów.
  • Przesyłki krajowe wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka kurierska 48). Paczka od nadania powinna dotrzeć w ciągu 1-2 dni roboczych.
  • Zamówienia wysyłamy wyłącznie na adres dostawy podany w zamówieniu.
  • Bardzo prosimy o podanie poprawnego i kompletnego adresu. Paczek nie adresujemy ręcznie. Adres jest automatycznie importowany z danych podanych do zamówienia, dlatego uwagi dla kuriera (jak najkrótsze) najlepiej wpisać do adresu. Najczęściej pomyłki dotyczą braku w adresie numeru domu i mieszkania. W przypadku błędu paczka nie dotrze tam gdzie powinna. Dodatkowo musimy zapłacić za zwrot paczki. Jeśli paczka nie zostanie dostarczona z powodu błędnego adresu lub nie odebrania jej w terminie przez adresata do zamówienia doliczone zostaną powstałe z tego tytułu koszty.
  • Prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego. Jego brak, szczególnie przy błędnym lub niekompletnym adresie utrudni dostarczenie przesyłki. Brak numeru telefonu komórkowego spowoduje również, że nie otrzymasz informacji o nadejściu i awizowaniu paczki, jeśli kurier nie zastanie nikogo przy próbie doręczenia przesyłki. Paczki awizowane są wyłącznie za pośrednictwem SMS-ów.
  • Jeśli od wysyłki minęło 3 - 4 dni a paczka jeszcze nie dotarła, prawdopodobnie kurier przy próbie doręczenia nikogo nie zastał i paczka oczekuje w placówce pocztowej właściwej dla adresu doręczenia.
  • Jeżeli potrzebujesz faktury VAT, dane do faktury muszą być podane w adresie rozliczeniowym do zamówienia. Faktura VAT zostanie wystawiona jeśli zostanie podana nazwa firmy i numer NIP. Brak numeru NIP spowoduje wystawienie paragonu fiskalnego. Jeśli dane do faktury zostaną przesłane osobno mailem, w uwagach do zamówienia, itp. możemy je przeoczyć i zostanie wystawiony paragon. Uwaga! W adresie rozliczeniowym oprócz nazwy firmy system wymaga podania imienia i nazwiska. Faktura wystawiana jest oczywiście bez tych danych, wyłącznie na podstawie nazwy firmy i numeru NIP. Jeśli potrzebujesz faktury na osobę fizyczną (nie na firmę) w miejsce nazwy firmy wpisz imię i nazwisko, w przypadku braku NIP wpisz numer pesel.