Drogi Kliencie,
Dziękujemy, że jesteś z nami! Chcemy Cię serdecznie poinformować, że nasz sklep internetowy został przeniesiony na nową platformę. Mamy nadzieję, że dzięki temu zakupy będą przyjemniejsze, a obsługa – niezawodna i przyjazna.
Z powodów technicznych nie był możliwy automatyczny transfer danych logowania i historii zamówień. Dlatego prosimy o ponowną rejestrację konta. Jeśli należysz do grona naszych stałych klientów, przy pierwszym zakupie wpisz kod kuponu „klub” – uzyskasz rabat i automatycznie zostaniesz przypisany do programu klubowych zniżek.
Zależy nam, aby korzystanie z nowej platformy było dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. Zdecydowaliśmy się wystartować możliwie najszybciej, by dłużej nie narażać naszych klientów na dotychczasową niewygodę. Dlatego z góry przepraszamy za ewentualne niedociągnięcia, które będziemy na bieżąco usuwać.
Będziemy bardzo wdzięczni za wszelkie uwagi i spostrzeżenia – Twoja opinia pomoże nam udoskonalić sklep, by zakupy zawsze były wygodne i bezproblemowe.
Dziękujemy za wyrozumiałość i mamy nadzieję, że nowy sklep sprosta Twoim oczekiwaniom.