W Zielonym Klubie zależy nam na Twoim zadowoleniu i zaufaniu. Jeśli coś nie spełnia Twoich oczekiwań – jesteśmy tu, by pomóc!
Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki. Nie musisz tego robić w obecności kuriera. Możesz później, ale maksymalnie w ciągu 2-3 dni daj nam znać gdyby coś wymagało naszej uwagi, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
Pakujemy pod nadzorem kamer, dlatego możemy łatwo potwierdzić lub wykluczyć ewentualny błąd.
Zwroty – 14 dni na zmianę zdania (dotyczy wyłącznie konsumentów)
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, by odstąpić od umowy – bez podania przyczyny.
Prawo to przysługuje wyłącznie osobom fizycznym dokonującym zakupu jako konsumenci (nie dotyczy zakupów na firmę/fakturę VAT).
Zwrotowi nie podlegają:
-
produkty, które zostały otwarte lub użyte (np. surowce kosmetyczne),
-
produkty przygotowane indywidualnie pod zamówienie klienta (np. mieszanki, porcjowane surowce, zestawy na życzenie),
-
produkty dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu – jeśli nie można ich zwrócić ze względów higienicznych.
Jak zwrócić produkt:
-
Napisz do nas: zwroty@zielonyklub.pl – poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy.
-
Odeślij produkt:
-
Zadbaj o to, by był nieużywany, w oryginalnym stanie i opakowaniu.
-
Wyślij na adres:
Greenaction Zielony Klub – zwroty
ul. Śląska 9
25-328 Kielce
-
-
Zwrot środków: nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki – w ten sam sposób w jaki nastąpiła płatność za zamówienie, w przypadku płatności przy odbiorze - na wskazane konto.
- Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamacje – jeśli coś jest nie tak
Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, niezgodny z opisem lub masz inne zastrzeżenia – przysługuje Ci prawo do reklamacji.
Jak złożyć reklamację:
-
Skontaktuj się z nami: reklamacje@zielonyklub.pl
Podaj:-
numer zamówienia,
-
opis problemu,
-
zdjęcia (jeśli to możliwe),
-
dane kontaktowe.
-
-
Czas rozpatrzenia: maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
-
Rozwiązanie:
-
jeśli reklamacja jest uzasadniona – zaproponujemy wymianę, zwrot środków lub inny sposób rozwiązania sprawy,
-
jeśli potrzebujemy zwrotu produktu – powiemy, jak go odesłać (pokrywamy koszty).
-
Dodatkowe informacje
-
Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji wyłącznie drogą mailową – to najszybszy i najskuteczniejszy sposób kontaktu.
-
Zakupy dokonane przez firmy (na fakturę) nie podlegają zwrotowi w ramach 14 dni (nie są objęte ustawą o prawach konsumenta).
-
Reklamacje nie mogą dotyczyć zmienności parametrów, które wynikają z naturalnych właściwości zakupionych produktów (np. barwy, zapachu, konsystencji) i mieszczą się w ramach specyfikacji dla danego produktu.
- Jesteśmy tylko ludźmi. Zawsze staramy się dochować najwyższej staranności, ale nawet najlepszym pomyłki się zdarzają. Jeśli tak się zdarzy - bardzo prosimy o informację - zrobimy wszystko by jak najszybciej naprawić swój błąd.
Masz pytania lub wątpliwości?
Napisz do nas: poczta@zielonyklub.pl
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.