Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Reklamacje i zwroty

W Zielonym Klubie zależy nam na Twoim zadowoleniu i zaufaniu. Jeśli coś nie spełnia Twoich oczekiwań – jesteśmy tu, by pomóc!

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki. Nie musisz tego robić w obecności kuriera. Możesz później, ale maksymalnie w ciągu 2-3 dni daj nam znać gdyby coś wymagało naszej uwagi, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.  
Pakujemy pod nadzorem kamer, dlatego możemy łatwo potwierdzić lub wykluczyć ewentualny błąd. 

Zwroty – 14 dni na zmianę zdania (dotyczy wyłącznie konsumentów)

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, by odstąpić od umowy – bez podania przyczyny.

Prawo to przysługuje wyłącznie osobom fizycznym dokonującym zakupu jako konsumenci (nie dotyczy zakupów na firmę/fakturę VAT).

Zwrotowi nie podlegają:

  • produkty, które zostały otwarte lub użyte (np. surowce kosmetyczne),

  • produkty przygotowane indywidualnie pod zamówienie klienta (np. mieszanki, porcjowane surowce, zestawy na życzenie),

  • produkty dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu – jeśli nie można ich zwrócić ze względów higienicznych.

 

Jak zwrócić produkt:

  1. Napisz do nas: zwroty@zielonyklub.pl – poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy.

  2. Odeślij produkt:

    • Zadbaj o to, by był nieużywany, w oryginalnym stanie i opakowaniu.

    • Wyślij na adres:
      Greenaction Zielony Klub – zwroty
      ul. Śląska 9
      25-328 Kielce

  3. Zwrot środków: nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki – w ten sam sposób w jaki nastąpiła płatność za zamówienie, w przypadku płatności przy odbiorze - na wskazane konto.

- Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Reklamacje – jeśli coś jest nie tak

Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, niezgodny z opisem lub masz inne zastrzeżenia – przysługuje Ci prawo do reklamacji.

Jak złożyć reklamację:

  1. Skontaktuj się z nami: reklamacje@zielonyklub.pl
    Podaj:

    • numer zamówienia,

    • opis problemu,

    • zdjęcia (jeśli to możliwe),

    • dane kontaktowe.

  2. Czas rozpatrzenia: maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

  3. Rozwiązanie:

    • jeśli reklamacja jest uzasadniona – zaproponujemy wymianę, zwrot środków lub inny sposób rozwiązania sprawy,

    • jeśli potrzebujemy zwrotu produktu – powiemy, jak go odesłać (pokrywamy koszty).

 

Dodatkowe informacje

  • Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji wyłącznie drogą mailową – to najszybszy i najskuteczniejszy sposób kontaktu.

  • Zakupy dokonane przez firmy (na fakturę) nie podlegają zwrotowi w ramach 14 dni (nie są objęte ustawą o prawach konsumenta).

  • Reklamacje nie mogą dotyczyć zmienności parametrów, które wynikają z naturalnych właściwości zakupionych produktów (np. barwy, zapachu, konsystencji) i mieszczą się w ramach specyfikacji dla danego produktu. 

  • Jesteśmy tylko ludźmi. Zawsze staramy się dochować najwyższej staranności, ale nawet najlepszym pomyłki się zdarzają. Jeśli tak się zdarzy - bardzo prosimy o informację - zrobimy wszystko by jak najszybciej naprawić swój błąd.

 

Masz pytania lub wątpliwości?

Napisz do nas: poczta@zielonyklub.pl

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.