Koszyk (Pusty) 0

Na tej stronie przedstawiamy w ogólne zasady dotyczące realizacji zamówień.

Forma sprzedaży

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Nasz magazyn zajmuje się wyłącznie przygotowaniem i wysyłką zamówień, dlatego nie ma możliwości obejrzenia i zakupu towarów na miejscu.

Wysyłka i dostawa

Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku, w dni robocze. Nie świadczymy wysyłki natychmiastowej, ponieważ nie mamy gotowych produktów na „półce”. Do każdego zamówienia produkty są osobno odmierzane i pakowane w opakowania jednostkowe. Dlatego potrzebujemy przynajmniej jednego dnia. Typowy czas przygotowania zamówienia wynosi 1 – 3 dni robocze. Sporadycznie możemy potrzebować dłuższego czasu.

Na terenie kraju paczki dostarczamy usługą kurierską Poczty Polskiej. Od momentu wysłania paczka powinna być doręczona w ciągu 1 – 2 dni (z pominięciem dni wolnych i świąt). Jeśli minęły dwa dni a paczki nie ma, sprawdź status przesyłki, ponieważ może się okazać, że kurierowi nie udało się doręczyć, ani też nie mógł się skontaktować. Kurier nie zostawia awiza w skrzynce. Informacja o awizowaniu paczki przesyłana jest SMS-em na numer telefonu komórkowego, podanego do zamówienia.

Sprawdź adres. Pamiętaj by adres dostawy był dokładny i kompletny, aby ułatwić kurierowi dotarcie z paczką. Jeśli jest to miejsce pracy, wpisz w adresie nazwę firmy. Nie zapomnij o numerze mieszkania, lokalu, piętra. Nie musisz podawać numeru telefonu, ale jego brak może utrudnić kurierowi kontakt z Tobą i doręczenie przesyłki.

W przypadku błędnego lub niekompletnego adresu paczka zostanie do nas zwrócona. Wówczas ponosisz odpowiedzialność za dodatkowe koszty, związane ze zwrotem i wysyłką.

Uszkodzenia w czasie transportu, braki

Sprawdź zamówienie po otrzymaniu, jeśli czegoś brakuje lub jakiś produkt został uszkodzony w czasie transportu napisz do nas od razu. Chętnie wymienimy lub doślemy. Raczej nie będziemy wymagać wypełniania żadnych formularzy i protokołów reklamacyjnych, natomiast na wszelki wypadek prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonego produktu i paczki.

Ważna uwaga! Szczególnie dotyczy opakowań w postaci butelek. Może się zdarzyć, że na jakiejś butelce będzie widoczny niewielki wyciek. Nie musi oznaczać nieszczelności. Zwykle wynika to z tego, że przy rozlewaniu niewielka ilość płynu została na szyjce. Bezpośrednio po zakręceniu nie da się zauważyć. To jest właśnie prawdziwa „ręczna robota”, gdzie wszystko rozlewamy ręcznie zaraz przed wysyłką, a butelki po rozlaniu nie są myte w chemikaliach by sprawiały wrażenie idealnych. Aby w razie takiej „awarii” nie poplamić innych produktów na wszelki wypadek każdy produkt zabezpieczamy dodatkowo wkładając go do osobnego woreczka. Zauważ również, że najczęściej w opakowaniu jest nieco więcej produktu. Dostajesz od nas więcej gratis, bez wykrzykiwania tego wielkimi literami na opakowaniu.

Zmiany i anulowanie zamówień

Zmiany w zamówieniu możliwe są przed przekazaniem na magazyn. Po zmianie statusu na „przekazane na magazyn”, nie możemy wprowadzać żadnych zmian. W razie potrzeby dodatkowe produkty możesz domówić składając nowe zamówienie. Wyślemy wszystko jedną paczką (jeśli oba zamówienia trafią w tym samym dniu na magazyn). Jeśli wystąpi nadpłata za przesyłkę, koszt ten zrekompensujemy przy kolejnym zamówieniu.

Zwroty

Zwroty należy kierować wyłącznie na adres Greenaction, Śniadeckich 31, 25-366 Kielce, z dopiskiem „Zielony Klub - magazyn zwrotów”. Czekamy na zwrot 35 dni.

Jakich towarów nie można zwrócić?

W przypadku zakupu przez internet masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. Jednak nie wszystkie towary można zwrócić. Jest część produktów, które ze względu na ich specyfikę nie podlegają zwrotowi i w przypadku odstąpienia od umowy nie kwalifikują się do zwrotu zapłaty. W naszym sklepie są to olejki eteryczne, oleje, olejki zapachowe, aromaty, barwniki, bazy mydlane, masła, produkty sypkie, a także inne surowce i składniki kosmetyczne. Ze względu na bezpieczeństwo naszych klientów nie moglibyśmy zwrotów przeznaczyć do ponownej sprzedaży. Jeśli więc nie masz pewności co do określonego produktu, zamów najmniejszą dostępną ilość do przetestowania. A więcej zamówisz przy kolejnym zamówieniu.

Dostępność towaru

Chociaż staramy się, aby produkty będące na stronie sklepu zawsze były na magazynie, czasami ich brakuje. Jeśli przy kompletowaniu zamówienia okaże się, że jakiegoś produktu brak, wyślemy resztę zamówienia a braki doślemy osobną przesyłką bez dodatkowych opłat. Jeżeli uzupełnienie brakującego produktu nastąpi w ciągu kilku dni, możemy zaczekać do tego czasu i wyślemy kompletne zamówienie jedną przesyłką.

W przypadku zamówienia za pobraniem usuniemy z zamówienia brakujące produkty i wyślemy resztę. Jeśli dostawa zamówienia jest na adres zagranicą, usuniemy z zamówienia brakujące produkty i zwrócimy różnicę z zapłaconej kwoty za zamówienie.

Formy płatności

Rozliczenia płatności realizujemy w PLN. Dostępne metody płatności: Karty płatnicze, przelewy online (za pośrednictwem FirstData Polcard), za pobraniem (wyłącznie z dostawą na terenie kraju), przelewy na konto bankowe. Przelew musi być wykonany na numer rachunku podany w potwierdzeniu zamówienia ze sklepu, wysyłając przelew na inny rachunek robisz to na własną odpowiedzialność.

Paypal: W razie potrzeby możemy również przyjąć zapłatę za pośrednictwem Paypal. Niestety serwis ten pobiera od nas znaczącą prowizję, dlatego zmuszeni jesteśmy doliczyć ją do wartości zamówienia. Prosimy o informację jeśli chcesz w ten sposób zapłacić.

Faktury VAT

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiona będzie pod warunkiem podania w formularzu do zamówienia danych do faktury, łącznie z numerem NIP. Podanie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi, błędny lub brak numeru NIP spowoduje, że wystawiony zostanie tylko paragon. Jeśli potrzebujesz faktury na osobę fizyczną, zaznacz to w uwagach do zamówienia. W miejsce nazwy firmy w formularzu wpisz imię i nazwisko osoby, na którą ma być faktura.

Faktury VAT UE, bez naliczonego podatku VAT mogą być wystawione tylko w przypadku zamówień z wysyłką do innego kraju Unii Europejskiej, dla czynnych płatników VAT UE. Zamówienia z dostawą na terenie kraju nie mogą być zwolnione z podatku VAT.

Faktury z odroczonym terminem płatności

Generalnie nie udzielamy odroczonych terminów płatności, ponieważ jesteśmy małą, rodzinną firmą, a kredytowanie sprzedaży musiałoby się odbywać ze środków własnych, co jest dla nas zbyt ryzykowne. W drodze wyjątku, faktury z odroczonym terminem płatności możemy wystawić tylko dla publicznych placówek oświatowych. Przy składaniu zamówienia należy wybrać przelew jako formę płatności i w uwagach do zamówienia dopisać prośbę o fakturę z odroczonym terminem. Nie udzielamy dłuższych terminów niż 14 dni. Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem, jeśli adres dostawy nie jest adresem danej instytucji.

Rabaty

Nie ma osobnego cennika hurtowego. Zawsze staramy się o jak najlepsze ceny, oferując produkty bardzo dobrej jakości. Dodatkowo dla stałych klientów są atrakcyjne zniżki. Aby skorzystać z niższych cen wystarczy zarejestrować konto i systematycznie robić zakupy. Nie wymagamy zakupów każdego miesiąca, ani dużych zamówień. Dla utrzymania statusu klubowicza i zakupu w niższych cenach wystarczy, że złożysz jakiekolwiek zamówienie raz na dwa miesiące.

Próbki i gratisy

Nie dysponujemy bezpłatnymi próbkami. Przygotowanie i wysyłka gratisów kosztuje więcej niżby się wydawało, dlatego musielibyśmy podnieść ceny. Praktycznie każdy produkt dostępny jest także w małym i niedrogim opakowaniu, w sam raz do przetestowania. Chętnie również dodamy do zamówienia próbkę wybranego produktu. Po prostu napisz w uwagach do zamówienia, jaki konkretnie produkt cię interesuje.

Różnice w wyglądzie produktów

Nieświadomy klient oczekuje idealnej powtarzalności także w przypadku produktów naturalnych. Tymczasem natura lubi różnorodność, i naprawdę naturalne produkty mogą się przy każdej dostawie nieco różnić. Dlatego na przykład olej tamanu raz będzie miał piękną barwę ciemnej zieleni, innym razem może być brunatno-zgniłozielony. Ale w obu przypadkach jego jakość jest tak samo wysoka. To też jest pewność, że ten olej jest taki jak go natura stworzyła, a nie specjalnie „podrasowany” by klientowi się bardziej podobał.

Jeśli kupujesz olejki eteryczne lub zapachowe możesz doświadczyć złudzenia, że przy pierwszym zakupie mają one dużo bardziej intensywny zapach, niż przy kolejnych.

Percepcja zapachu jest silnie związana z naszą naturą psycho-emocjonalną. Przy pierwszym zetknięciu z nowym zapachem odczuwamy go dużo bardziej intensywnie. A „starych” zapachów możemy zupełnie nie zauważać. Na pewno nieraz zdarzyło ci się spotkać kogoś, od kogo niezbyt ładnie pachniało. Dla ciebie zapach mógł być nie do zniesienia. Natomiast ta osoba mogła być całkowicie nieświadoma brzydkiego zapachu, bo jej mózg się przeprogramował by tego zapachu nie zauważać.