Informacja o przeniesieniu sklepu i konieczności ponownej rejestracji konta

Drogi Kliencie / Droga Klientko,


Dziękujemy, że jesteś z nami!
Chcemy Cię serdecznie poinformować, że musieliśmy ponownie zmienić platformę, na której działa sklep. Dlatego prosimy o ponowną rejestrację konta. Aby wynagrodzić Ci tą niedogodność przy pierwszym zamówieniu otrzymujesz 15% rabatu.


Byliśmy przekonani, że jeśli wybierzemy usługę sklepu w modelu SaaS, będziemy mogli skupić się na obsłudze klientów a nad sprawami technicznymi będą czuwać wysokiej klasy eksperci. Niestety rzeczywistość okazała się zgoła inna niż w reklamie. Teoretycznie w modelu SaaS dostajemy gotowy, w pełni funkcjonalny sklep, gdzie od razu możemy działać.
Tymczasem okazało się, że to co dostaliśmy, owszem było sklepem, ale by go dostosować do naszej specyfiki potrzeba jeszcze mnóstwo pracy, w tym pracy programistów. A ponieważ dodatkowo nie ma dostępu do kodów źródłowych czy logów serwera, nawet w prostych sytuacjach jest się zdanym na czyjąś łaskę. Braliśmy to pod uwagę, ale „reklama obiecywała”, że dzięki pomocy dedykowanych specjalistów szybko i łatwo sklep zostanie dostosowany pod nasze potrzeby. Tymczasem nawet tak prosta rzecz jak instalacja podstawowego certyfikatu SSL zajęła aż 3 tygodnie, gdzie normalnie zajmuje mniej niż minutę.

Musieliśmy więc podjąć trudną decyzję o zmianie. Ze względu na potrzebę szybkiego wdrożenia, wyszło, że jedyną sensowną opcją jest woo, czyli w istocie popularna platforma, która bardziej kojarzona jest z blogami niż ze sklepem. Po wypiciu litrów kawy i nieprzespanych nocach właśnie uruchomiliśmy sklep w nowej odsłonie. Jeszcze ma trochę mankamentów, wymaga dopracowania. Ale działa i z tygodnia na tydzień będziemy go systematycznie ulepszać. Tak aby naszym klientom służył jak najlepiej.


Adam & Jola z Zielonego Klubu